Eveline Korsten

Lid

Nederweert-Eind

In Nederweert moeten ook de komende jaren belangrijke beslissingen worden genomen.  De zorg is voor een groot deel bij de gemeente komen liggen en dat vraagt de nodige aanpassingen. Veel gaat al goed, maar er zijn ook zaken die beter kunnen. Er zijn ook vragen. Als we straks allemaal bij een loket terecht kunnen, wie mag er allemaal bij uw persoonlijke gegevens? En wie controleert of u de juiste zorg heeft gekregen en of die ook goed genoeg was? De zorgverlener, zoals nu, of toch liever een onafhankelijke expert?

Het centrum en de bereikbaarheid blijft een ding dat ons allemaal bezighoudt. Het wordt tijd om eens tot een lange termijn visie te komen voor Nederweert. Geen paniekvoetbal meer met het oog op de verkiezingen.

Duurzaamheid staat inmiddels gelukkig bij iedereen op de agenda. Ook hier is het belangrijk om over de effecten op lange termijn na te denken. We zullen afwegingen moeten maken en daarvoor zullen we naar alle partijen moeten luisteren. Bewoners, recreanten maar ook de betrokken ondernemers moeten de kans krijgen om hun verhaal te doen. Want mijn vrijheid begint, waar die van een ander eindigt.

D66 Nederweert is een politieke partij met enthousiaste en  positieve denkers en doeners. Met mensen die in staat zijn om op een andere manier tegen zaken aan te kijken en daarover ook met elkaar in discussie durven gaan. Dat is belangrijk om tot een gezamenlijk en goed doordacht besluit te kunnen komen. We zijn mensen die aanspreekbaar en zichtbaar willen zijn en graag  meedenken en beslissen over de toekomst van Nederweert. We hebben de blik naar buiten gericht. Dat is ook precies wat Nederweert nodig heeft en verdient: een frisse wind in de politiek. We doen het graag met u én uw steun.