Meedoen?

Er zijn verschillende manieren om D66 Nederweert te ondersteunen en om een nieuw geluid te laten horen in de Nederweerter politiek.

Denk mee

Wij zijn altijd op zoek naar mensen die met ons mee willen denken. Heb je onderwerpen waar we volgens jou (meer) aandacht aan moeten besteden? Wil je gewoon een keer van gedachten wisselen over een onderwerp? Dat kan!

Neem contact met ons op en schuif vrijblijvend een keer aan bij onze vergaderingen.

Word lid

Als lid van D66 beslis je mee over politieke standpunten en de samenstelling van de lijst. Ook kun je trainingen volgen en meegaan op excursies. Daarnaast ontvang je ook het ledenblad Democraat.

Het lidmaatschap kost minimaal €60,- per jaar. Mensen onder de 28 jaar kunnen voor €25,- combi-lid worden van D66 en de Jonge Democraten.

Klik hier voor het inschrijfformulier.

Doneer

Aangezien we nieuw zijn in het politieke landschap van Nederweert hebben we nog weinig financiële middelen. Donaties worden gebruikt om de campagnekas te vullen richting de komende gemeenteraadsverkiezingen. Donaties kunnen gedaan worden via deze link of op rekeningnummer NL 37 RABO 0144 1725 26 t.n.v. D66 Land van Weert o.v.v. “Donatie aan D66 Nederweert”.

Donaties en contributie zijn onder bepaalde voorwaarden fiscaal aftrekbaar. Meer informatie hierover is te vinden via deze link.

Laatst gewijzigd op 8 januari 2018